מוצרים בסל: 0

אין מוצרים בסל הקניות.

קצת עלינו

אנחנו חוצים את הגבולות - אנחנו יוצרים, אנחנו ממציאים מחדש, עושים שימוש מחדש, מציתים בעצמנו בכל פעם ניצוץ מעולם אחר. מלאים בתשוקה למרחבים יפים ורגעים קסומים. מקווים שתקבלו מאיתנו השראה ואז, תוסיפו את הניצוץ שלכם.

עיצוב אירועים

.
לכל אירוע יש דופק משלו, קונספט ייחודי שמגדיר אותו ומשקף את בעליו אנו פה כדי להוציא החוצה את היופי ולייצר מרחב אסתטי, מעורר רגשות טובים, חוויה בלתי נשכחת.

איך ? תשוקה, שכל ישר ותשומת לב לפרטים הם סימני ההיכר של פילוסופיית העיצוב שלנו. היכולת שלנו להביא תערובת ייחודית של אלגנטיות, סגנון ותחכום לכל חלל ואירוע, מאפשרת לאורחים שלנו להעריך את המאמץ שהושקע.
אנו מאחלים לאנשים לקיים אינטראקציה עם העיצוב, לקרוא את הסיפור העיצובי. להתרגש מהפרטים. תנו לנו לחלום איתכם את החלום ולהפוך אותו למציאות בלתי נשכחת.

השכרת ציוד לעיצוב אירועים

בין אם זו חתונה אינטימית, השקה של מותג או חיבור מחדש עם אנשים אהובים, יש דבר אחד שלמדנו לאורך השנים, זה שאנחנו צריכים לפרוח ולהתרגש מכל אירוע חברתי, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה.

עם שילוב של הניסיון שלנו והמחויבות שלנו למוצרים איכותיים, השאיפה שלנו היא להעניק לכם חוויית השכרה נעימה עבור כל אירוע שלכם. עם קטלוג ההשכרה המגוון שלנו, אנחנו שומרים גם על הפונקציונליות וגם על הסטייל, תומכים בביצוע שלכם ומעוררים השראה ביצירתיות שלכם .דברו איתנו, התייעצו, תשאלו, הפריטים שלנו עוזרים לכם לייצר סיפור, אנו פה כדי לעזור לכם לכתוב אותו.

הצטרפו לניוזלטר שלנו

    נעדכן אתכם בטיפים ומוצרים חדשים, בטרנדים החמים בעולם האירועים והעיצוב.

    עקבו אחרינו

    באינסטגרם שלנו תמצאו בדיוק את ההשראה שאתם מחפשים

    דילוג לתוכן